Home » Life & Style » Timp liber » Concluzia surprinzătoare a unui cercetător american: ”Moartea nu există”. Ce spune însă despre viața de apoi

Alexandru Cazacu / 10.08.2021, 14:25

Un cercetător din Statele Unite a scris o carte despre unele dintre cele mai mari mistere ale lumii. Ei bine, printre altele, omul de știință a scris și despre moarte. Află în continuarea acestui articol, la ce concluzie a ajuns cercetătorul și ce spune el despre viața de apoi.

Ce spune cercetătorul american despre viața de apoi

Mai exact, este vorba despre Robert Lanza, un cercetător din Statele Unite care susține în cartea sa că ”moartea oamenilor nu există”. Potrivit omului de știință, aceasta este nimic altceva decât o iluzie a conștiinței umane, potrivit India Times. De asemenea, el este de părere că fenomenul numit biocentrism subliniază faptul că universul nu i-a creat pe oameni, ba dimpotrivă, noi suntem cei care au dat naștere acestuia.

Într-un interviu pentru Huffington Post, Robert Lanza a dezvăluit că biocentrismul spune că spațiul și timpul sunt doar instrumente pe care mintea noastră le folosește pentru a țese informațiile împreună într-o experiență cuprinzătoare.

Totodată, omul de știință crede cu tărie în teoria mai multor lumi și susține că moartea nu există în aceste scenarii, deoarece toate aceste posibilități au loc în același timp și singurul motiv pentru care ne simțim ”vii” este datorită energiei care funcționează în creierul nostru. Potrivit lui Lanza, cel mai mare mister îl reprezintă moartea, care ar fi de fapt o ușă către un număr infinit de universuri.

Moartea, ”un serial TV care se termină”

Robert Lanza compară moartea cu un serial de televiziune care se sfârșește. ”Puteți experimenta diferite povești, diferite personaje și, desigur, diferite finaluri din vasta bibliotecă pe care universul o deține și, la sfârșitul tuturor, sunteți încă voi”, susține cercetătorul american.

De asemenea, Lanza este de părere că există doar energia care, potrivit legilor fizicii, nu nu poate fi nici creată, nici distrusă, ci doar se schimbă de la o stare la alta. Ei bine, el susține că atunci când murim, există o pauză în conexiunea noastră liniară de timp și locuri, iar în mod ciudat,  conceptul nostru liniar de timp nu înseamnă nimic pentru natură.

Ce spune cercetătorul din Statele Unite despre moarte

Cu toate acestea, este important să menționăm că aceasta este perspectiva cercetătorului asupra conceptului de moarte și, ca multe alte concepte, nu este absolut. Bineînțeles, vom ști adevărul este atunci când ne-a trecut timpul. Așadar, este mai bine să ne trăim viața în cel mai bun mod posibil.

Cine este Robert Lanza

În zilele noastre, Robert Lanza este directorul științific al Institutului Astellas pentru medicină regenerativă. De asemenea, omul de știință american este și expert în cercetarea celulelor stem. De curând, Lanza și-a aprofundat cunoștințele în domeniile mecanicii cuantice și astrofizicii, de unde a venit și cu teoria biocentrismului, mai scrie sursa citată.

Totodată, Robert Lanza deține mai multe premii, fiind inclus în lista celor de la revista ”Time”, din 2014 a ”100 Most Influential People in the World” (100 cei mai influenți oameni din lume). De asemenea, el a fost premiat de Institutului Național de Sănătate (NIH) în 2010 pentru traducerea descoperirilor științifice de bază în tratamente noi și mai bune.