Home » Știri » Google Maps pare să se transforme într-o rețea de socializare [VIDEO]

Google Maps pare să se transforme într-o rețea de socializare [VIDEO]

Sebastian Rotaru / 13.02.2017, 16:40
Google Maps pare să se transforme într-o rețea de socializare [VIDEO]

Google Maps a adăugat o nouă caracteristică ce le permite utilizatorilor să își întocmească o listă cu locațiile favorite, pentru ei sau pentru a o împărtăși cu prietenii și familia.

Potrivit caracteristicii, poți urmări lista cu locurile favorite ale altor oameni sau să le trimiți pe ale tale prin mesaj, email, Messanger și WhatsApp. Odată cu această schimbare a apărut și întrebarea: se tranformă Google Maps într-o rețea de socializare?

Update-ul, disponibil de luni pentru iOS și Android, este caracterizat ca fiind o cale mai bună de a-ți selecta lista de restaurante, baruri, muzee sau cafenele, într-o listă personalizată. Google crede această lista va fi folosită atunci când vine cineva din afara orașului și ți-e lene să cauți un local unde să ieșiți, scrie The Verge.

Posibilitatea de a crea liste cu locurile preferate a fost disponibilă prin programul Google Local Guides, dar pentru o scurtă perioadă de timp. Noul update de la Google Maps a făcut funcția disponibilă pentru toată lumea. Desigur, Google a speculat că oamenii vor folosi Hărțile nu doar pentru a ajunge din punctul A în punctul B, ci și pentru a căuta localuri. Gigantul a aduăgat tone de caracteristici, printre care funcția cu care chemi un Uber sau depistezi locurile de parcare disponibile.

Abilitatea de a distribui o listă de localuri cu prietenii sau familia pare mai mult o mișcare de genul Facebook, nicidecum una Google. Asta ridică un semn de întrebare, și anume cum și la ce folosesc oamenii Google Maps. Google a făcut eforturi grele pentru cartografierea marii majorități a lumii, prin eforturi intensive, cum ar fi Street View. A sincronizat traficului în timp real cu aplicația Waze și a mai adăugat o listă cu locațiile populare, afacerile, evaluările, comentariile, pozele și alte detalii, disponibile până acum doar pe site-uri precum Yelp.com. Acesta vrea acum să preia toate datele și să permită utilizatorilor să își personalizeze locațiile, iar apoi să le distribuie ca pe poze.