Home » Life & Style » Timp liber » Pokemon GO introduce o generație nouă de monștri

Pokemon GO introduce o generație nouă de monștri

Sebastian Rotaru / 13.12.2016, 16:44
Pokemon GO introduce o generație nouă de monștri

Pokemon GO introduce o generație nouă de monștri. Jocul de realitate augmentată a primit un update, luni, iar fanii jocului se pot bucura deja de el.

Pokemon GO a creat o isterie în întreaga lume, în vara acestui an și a reușit să devină cel mai popular joc pentru mobil din istoria Statelor Unite, iar la un moment dat a devenit la fel de faimos ca Twitter și a depășit Tinder.

Pokemon GO introduce o generație nouă de monștri, iar câteva creaturi din a doua generație au devenit disponibile odată cu noul update. Printre acestea se află Pichu- care evoluează în Pikachu, Magby- care evoluează în Magmar, Elekid- care se transformă în Electabuzz, Cleffa- care se transformă în Clefairy, Igglypuff- care se transformă în Jigglypuff și Smoochum- care se transformă în Jynx, arată news.ro.

Aceste personaje sunt acelea care au fost introduse, inițial, în franciza Pokemon prin versiunea de joc intitulată ”Pokémon Gold and Silver”, lansată pe piaţă în 1999.

Compania Starbucks s-a asociat cu creatorii jocului Pokémon Go pentru a transforma cafenelele din această reţea în ”săli de sport” – Pokestop – pentru utilizatorii jocului, în care aceştia vor putea să se realimenteze cu Pokeballs ori să se dueleze cu alţi ”antrenori” de Pokemoni. Așa a luat naștere și produsul denumit „Pokemon GO Frappuccino”.

În luna iulie, McDonald’s a devenit o ”arenă” oficială a competiţiilor la care participă utilizatorii jocului Pokémon Go. După ce McDonald’s a devenit prima companie reală care a acceptat să se asocieze cu creatorii jocului, devenind partenerul oficial al jocului Pokémon Go, acţiunile francizei americane au crescut spectaculos pe plan mondial.

Pokémon Go, prima incursiune a companiei japoneze Nintendo în domeniul jocurilor destinate dispozitivelor mobile, a generat o veritabilă frenezie pe plan mondial în rândul posesorilor de tablete şi smartphone-uri, bucurându-se, la doar câteva zile după lansare, de un succes fenomenal. Potrivit site-ului vox.com, jocul Pokémon Go utilizează GPS-ul şi ora afişată de telefonul mobil pentru a detecta locul şi momentul în care utilizatorii se află în joc şi generează personaje din jocul Pokémon, care ”apar” în jurul utilizatorilor (pe ecranul telefonului mobil), pentru ca aceştia să încerce să îi prindă.

Pe măsură ce utilizatorul se mişcă, mai multe tipuri de Pokémoni apar în jurul lui, în funcţie de locul şi momentul în care acesta se află. Jocul are și un rol recreativ, încurajând oamenii să se deplaseze în lumea reală pentru a prinde Pokemoni sau pentru a-și „plimba ouăle”, din care eclozează alți Pokemoni. Această combinație dintre un joc virtual și lumea reală se numește realitate augmentată.

Când jucătorul se află lângă un monstru, acesta primește o notificare pe telefonul mobil, iar camera foto se activează. Jucătorul are ocazia să fotografieze „captura” acolo unde a găsit-o.

Lansat pe 6 iulie în Statele Unite, Australia şi Noua Zeelandă, jocul Pokémon Go a atras într-o singură zi mai mulţi utilizatori în Statele Unite decât reţeaua de socializare Tinder pe dispozitivele care folosesc sistemul de operare Android. Totodată, rata zilnică a utilizatorilor activi este aproape egală cu cea a reţelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat în medie 43 de minute pe zi, mai mult decât WhatsApp sau Instagram.

în România, jocul a devenit disponibil pe 19 iulie 2016 și a avut un succes extraordinar, organizându-se campionate de capturat monștri în Parcul Herăstrău și Parcul Cișmigiu din București.