Home » Știri » Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, aproape 7 milioane lei în opt ore

Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, aproape 7 milioane lei în opt ore

Octavian Palade / 18.11.2016, 09:31
Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, aproape 7 milioane lei în opt ore

Valoarea tranzacţiilor de Black Friday  2016 a ajuns la 6,7 milioane de lei în primele opt ore.

Valoarea tranzacţiilor de Black Friday 2016 a ajuns la peste 6,7 milioane de lei în intervalul 00.00- 08.00, iar numărul  tranzacţiilor a fost 8.737, a declarat vineri  managerul PayU România, Marius Costin, potrivit news.ro.

Acesta a a mai spus că în primele opt ore ale Black Friday din acest an coşul mediu de cumpărături a fost de 774 de lei, în creştere cu 22% faţă de datele înregistrate pentru Black Friday din 2015.

Cea mai mare tranzacţie de Black Friday 2016 din intervalul 00.00-08.00, a fost de 143.000 de lei.

PayU România estimează că valoarea tranzacţiilor din acest an de Black Friday va ajunge la 110 milioane lei, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2015.

“La ora 08.13, numărul de tranzacţii pe minut înregistrat de Black Friday a ajuns la 500, în timp ce anul trecut vârful a fost de 200 de tranzancţii pe minut”, a declarat Marius Costin.

Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoştinţei în Statele Unite şi care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Comercianţii români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri anunţă reduceri şi înainte sau după ziua evenimentului.

Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

Mai multe site-uri, inclusiv cel al eMag, au picat din cauza traficului intens.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii. PayU este divizia de plăţi online a Naspers Ltd, grupul media sud-african fondat în 1915, ce oferă servicii în peste 133 de ţări.

Aproximativ 26% din români intenţionează să aloce anul acesta cel puţin 1.000 de lei pentru achiziţia de produse de Black Friday.

Sondajul referitor la ediția din acest an a Black Friday este realizat de magazinul online de produse IT evoMAG, care arată că 80% din români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie