Home » Știri » Black Friday: Poșta Română va livra, pentru prima dată, comenzi

Black Friday: Poșta Română va livra, pentru prima dată, comenzi

Octavian Palade / 17.11.2016, 10:28
Black Friday: Poșta Română va livra, pentru prima dată, comenzi

Poşta Română va livra în premieră comenzi făcute de Black Friday. Compania estimează că va trimite 150.000 de colete.

Poşta Română, companie aflată în subordinea Ministerului Comunicaţiilor, a anunţat joi că va livra, pentru prima dată, comenzi făcute de Black Friday. Compania de stat estimează că va livra 150.000 de colete comandate pe site-ul celui mai mare retailer online din România, relatează news.ro.

Comenzile vor putea fi ridicate din cele 202 de oficii PostCollect din Bucureşti şi din ţară, care au ghişee special dedicate acestui serviciu, cu program extins – seara şi în weekend.

În plus, 70 de oficii poştale au program de lucru cu publicul şi sâmbăta, astfel încât primele colete vor putea fi ridicate încă de pe data de 19 noiembrie.

Poşta Română va avea un program prelungit în cele 33 de oficii PostCollect din Bucureşti, în zilele de duminică (20 şi 27 noiembrie), în intervalul orar 9.00 – 13.00.

„Având în vedere acoperirea pe care Poşta Română o are la nivel naţional, extinderea parteneriatului dintre aceasta şi eMag duce la un serviciu mai bun oferit clienţilor noştri. Poşta Română are capacitatea să ofere livrare de calitate într-o perioadă foarte aglomerată, aşa cum este cea de după Black Friday”, a declarat directorul general al eMag.

În acest moment, sunt operaţionale 202 oficii PostCollect în Bucureşti şi în toate judeţele ţării, prin care vor fi procesate şi livrate 15.000 de colete zilnic, timp de 10 zile.

Expediţiile eMag sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare, destinatarii fiind avizaţi de către retailer, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române.

În perioada Black Friday, notificarea va veni direct din partea operatorului poştal, care va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra în oficiul ales de client.

În cadrul serviciului PostCollect, compania de stat preia, sortează şi livrează coletele la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului.

Cumpărătorul poate alege unitatea pe site-ul retailerului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

Potrivit contractului încheiat, Poşta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poştale timp de patru zile calendaristice, de la data sosirii în unitate.

Poşta Română are aproape 27.000 de angajaţi, fiind cel mai mare angajator din România. Compania a înregistrat, în primele şase luni din 2016, un profit brut de 19,6 milioane de lei (4,4 milioane de euro), în creştere cu 5% faţă de perioada similară a anului trecut.