Dovezile acestui nou eveniment promoțional au fost identificate pentru prima dată în cea mai recentă versiune a aplicației Netflix pentru Android, care a inclus mențiuni despre un eveniment programat pentru 4 decembrie, numit „StreamFest”. În timpul apelului de câștig al companiei pentru T3 2020, COO Greg Peters a aruncat mai multă lumină asupra evenimentului și a spus:

„Credem că oferirea accesului gratuit la Netflix pentru toată lumea dintr-o țară pentru un weekend ar putea fi o modalitate excelentă de a expune o grămadă de oameni noi la poveștile uimitoare pe care le avem … Crearea cu adevărat a unui eveniment și, sperăm, obținerea unei grămezi de acei oameni la Inscrie-te.”, conform xda-developers.com

Un purtător de cuvânt al Netflix a confirmat de atunci planurile companiei pentru Protocol și a adăugat că „Ne uităm mereu la diferite promoții de marketing pentru a atrage noi membri și a le oferi o experiență Netflix excelentă”.

Cum poți să urmărești gratuit Netflix. Surpriza pregătită pentru atragerea abonaților noi
Cum poți să urmărești gratuit Netflix. Surpriza pregătită pentru atragerea abonaților noi

Dacă evenimentul se desfășoară conform codului aplicației, Netflix StreamFest va fi disponibil pentru toți utilizatorii din India pe toate dispozitivele acceptate. Și utilizatorii nu vor trebui să introducă detaliile cardului de credit pentru a accesa streamingul gratuit. Dar oricine dorește să urmărească evenimentul de două zile va trebui să se înscrie pentru un cont obișnuit.

Un text în aplicație notează că „Netflix StreamFest este la capacitate”, ceea ce sugerează că ar putea exista o limitare a numărului de persoane care pot accesa platforma în timpul promoției.

Deoarece Netflix testează în mod regulat funcții noi cu un subset mic de utilizatori, limitarea accesului ar putea fi o modalitate de a compara valorile StreamFest cu alte forme de promovare. Pe baza popularității evenimentului în timpul desfășurării sale inițiale, Netflix poate găzdui evenimente similare și în alte regiuni.

Netflix a renunțat la perioada de testare pentru noii abonați

Netflix a renunţat definitiv la perioada de testare de 30 de zile pe care o oferea noilor abonaţi. La fel au procedat și alte servicii, precum Disney+. În schimb, StreamFest poate fi văzută ca o perioadă de test mai scurtă.

Compania americană a testat în ultima vreme şi alte idei, precum eliminarea temporară a paywall-ului în cazul unor filme sau seriale proprii.

Conform statisticilor, Netflix a adăugat 2,2 milioane de noi abonaţi, în al treilea trimestru. A fost sub aşteptările oficiale de 2,5 milioane. În schimb, în ceea ce privește veniturile, lucrurile stau diferit. Compania americană și-a adăugat în conturi peste 6,4 miliarde de dolari.

Oficialii companiei se declară mulțumiți de evoluţia companiei. Nevoie de împrumut scade, în timp ce veniturile sunt tot mai mari, fiind tot mai aproape de momentul în care vor putea să se autofinanțeze.

viewscnt