Home » Știri » Trafic TV, televiziunea dedicată traficului din România, a obținut o licență de la CNA

Trafic TV, televiziunea dedicată traficului din România, a obținut o licență de la CNA

George Stanciu / 27.10.2016, 14:03
Trafic TV, televiziunea dedicată traficului din România, a obținut o licență de la CNA

O televiziune națională destinată traficului din România, Trafic TV, deţinută de SC Telestore SRL din Bucureşti, a obţinut joi, din partea CNA, o licenţă ce permite difuzarea prin satelit.

Acordarea licenţei a fost supusă la vot și a primit aprobare unanimă din partea membrilor CNA prezenţi la şedinţă – Radu Călin Cristea, Răsvan Popescu, Dorina Rusu, Radu Bogdan Herjeu, Gabriel Tufeanu, Monica Gubernat, Viorel Vasile Buda şi Florin Gabrea.

Trafic TV vrea să lucreze ca post de ştiri în direct ce tratează subiectul lumii permanent în mişcare, dorind să ofere informare rapidă, profesionistă şi exactă cu privire la evenimentele de moment, dar şi a evoluţiei viitoare a situației din fiecare judeţ şi din afara țării, în domeniul transportului, 24 de ore din 24.

”Trăim într-o lume globalizată, în care astfel de evenimente sunt puternic interconectate. O grevă a controlorilor de trafic aerian din Spania îl afectează şi pe un cetăţean din Huşi, de exemplu, venit în vacanţă acasă şi care trebuie să se întoarcă la muncă la Madrid. Trafic TV îşi propune să devină un partener de încredere al tuturor celor care au nevoie de o informare promptă şi corectă din domeniul transporturilor, dar şi al industriei hoteliere, asigurărilor sau al altor domenii conexe. Ştim că vom avea de gestionat un volum uriaş de informaţie, una deocamdată neexploatată suficient pe piaţa media de la noi, şi ne dorim să o filtrăm în aşa fel încât beneficiarul acesteia, telespectatorul, să o considere folositoare, interesantă şi chiar vitală uneori”, transmite Ionel Bara, managerul Trafic TV.

Teodor Hossu Longin, directorul de programe, spune că majoritatea producției de pe Trafic TV va fi internă și va trata în special educarea telespectatorilor cu privire la trafic, prezentând și zone turistice din România.

”Intenţionăm să avem foarte multă producţie internă. Trafic TV este o umbrelă sub care se pot realiza foarte multe lucruri frumoaşe şi interesantă, începând cu cele de informaţie pură în ceea ce înseamnă traficul, consiţiile meteo şi educaţia celui care iese să meargă pe stradă, atât ca pieton, cât şi ca şofer, educaţia celui care pleacă în concediu, cum trebuie să ajungă, cum să îşi descopere cel puţin ţara, dacă nu şi alte locuri din lume. În această gamă foarte diversificată intenţionăm să intrăm şi cu foarte multe zone de cultură şi de prezentare a zonelor frumoase ale României, zonelor turistice. Intenţionăm să acoperim piaţa de maşini second hand, noi, industrie auto, industriile conexe, deci şi pe partea de producţie care să treacă un pic de simpla informare”, a mai adăugat directorul de programe.

Acţionarul Răzvan Moldovan estimează că televiziunea va începe să emită la 1 mai 2017 şi că va avea o echipă inițială 50 de persoane, dorindu-se un număr de 150 de persoane în viitor.. El a precizat că postul de televiziune vrea să facă parte din lista must-carry din România. ”Trebuie să fim monitorizaţi un an ca să putem fi în must carry. Categoric vom fi în listă”, spune acționarul Trafic TV.

”O să încercăm să acoperim toate domeniile conexe. O să acoperim şi zonele de meteo, cum influenţează acestea transportul maritim, feroviar. În urma unor protocoale pe care o să le încheiem cu instituţii ale statului precum ISU sau Sistemul Informaţional al CFR, să anunţăm în timp real orice modificare a şi perturbare a traficului. Încercăm să acoperim transporturile maritime, tot ce e legat de infrastructura rutieră, blocaje în trafic, o să încercăm să ne creem o reţea de corespondenţi locali în toată ţara care vor veni cu informaţii live despre tot ce se întâmplă în orice oraş din ţară”, arată Răzvan Moldovan, acţionar al societății Telestore, pa parcursul audierii de la CNA.

Echipa de management va lua legătura și cu jucătorii importanți de pe piața serviciilor de televiziune.

”Docamdată suntem în discuţii cu toţi marii distribuitori. E mai greu să vinzi ceva ce nu ai. Acum avem OK-ul. Atunci când ne vine hârtia, o să mergem să începem discuţiile. Săptămâna viitoare va fi crucială”, arată Longin.

”Suntem foarte interesaţi să colaborăm cu oamenii, să îi capacităm, să ne trimită informaţii corecte, exacte, care, în primul rând, să îi ajute pe ei”, a adăugat el, precizând că politica televiziunii va fi să se țină departe de tabloidizarea evenimentelor.

”Suntem obligaţi de societate să ne legăm de accidente. Însă, nu numai accidentele înseamnă trafic. La noi este un cancer care trebuie eradicat, încercând să le explicăm oamenilor anumite lucruri şi conştientizând faptul că aceste accidente vin în primul rând din necunoaşterea legilor şi din necunoaşterea conducerii maşinilor. Vom merge mult pe partea de educaţie şi pe partea de exemplificare a acestor probleme, ca lumea să le înâeleagă aşa cum sunt”arată Teodor Hossu Longin, citat de news.ro.