Home » Știri » Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, peste 50 milioane lei în 14 ore

Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, peste 50 milioane lei în 14 ore

Octavian Palade / 18.11.2016, 16:03
Black Friday 2016: Valoarea tranzacțiilor, peste 50 milioane lei în 14 ore

Valoarea tranzacţiilor de Black Friday 2016 a ajuns la 50,1 milioane lei în 14 ore, cu 7.000 de lei mai mult decât în 2015.

Valoarea tranzacţiilor online de Black Friday atinsese suma de 50,1 milioane de lei în intervalul 00.00 – 14.30, cu 7.000 lei mai mult decât în ediţia de anul trecut, în timp ce coşul mediu de cumpărături online era de 703 de lei, conform datelor transmise de PayU România, citate de news.ro.

Retailerii se aşteaptă să aibă vânzări de trei ori mai mari faţă de ediţia de anul trecut a Black Friday.

Numărul tranzacţiilor ajunsese, la ora 14.30, la 71.382.

PayU România estimează că valoarea tranzacţiilor online din acest an va ajunge la 110 milioane lei, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2015.

“Cifrele sunt incredibile. Toţi retailerii au trafic şi vânzari mult peste aşteptări. Traficul înregistrat de unii retaileri astăzi depăşeşte volumul înregistrat într-o lună”, a spus vineri directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Florinel Chişu.

Acesta a precizat că retailerii se aşteaptă la vânzări de trei ori mai mari decât în aceeaşi perioadă din 2015.

Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoştinţei în Statele Unite şi care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Comercianţii români au preluat această sărbătoare, dar unii retaileri anunţă reduceri şi înainte sau după ziua evenimentului.

Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

Mai multe site-uri, inclusiv cel al eMag, au picat vineri dimineaţă din cauza traficului intens.

Aproximativ 26% din români intenţionează să aloce anul acesta cel puţin 1.000 de lei pentru achiziţia de produse de Black Friday.

Sondajul referitor la ediția din acest an a Black Friday este realizat de magazinul online de produse IT evoMAG, care arată că 80% din români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie.