Home » Știri » Coca-Cola anunță o noua rețetă pentru băuturile sale. Cum se schimbă gustul și când vor fi disponibile aceste produse pe piață

Coca-Cola anunță o noua rețetă pentru băuturile sale. Cum se schimbă gustul și când vor fi disponibile aceste produse pe piață

Alexandru Cazacu / 15.07.2021, 13:12
Coca-Cola anunță o noua rețetă pentru băuturile sale. Cum se schimbă gustul și când vor fi disponibile aceste produse pe piață

Celebra companie de băuturi răcoritoare, Coca-Cola, anunță modificarea rețetei a uneia dintre cele mai populare băuturi ale sale. Cum se schimbă gustul și când vor fi disponibile aceste produse pe piață, îți spunem noi în rândurile următoare.

Coca-Cola modifică rețeta pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare

Ei bine, dacă ești fan Coca-Cola, atunci trebuie să știi acest lucru. Compania americană a anunțat că schimbă gustul și aspectul uneia dintre cele mai populare băuturi răcoritoare ale sale. Mai exact este vorba despre varianta dietetică, Coca-Cola Zero, despre care mulți spun că seamănă foarte mult la gust cu versiunea clasică.

Potrivit celor de la New York Times, ultima oară când Coca-Cola a schimbat gustul unei băuturi, în 1985, ”a înfuriat o întreagă națiune”. Acum, compania o face din nou, riscând un alt strigăt. Cu toate acestea, potrivit oficialilor companiei, băutura se va schimba în așa fel încât să ”ofere un gust și mai reprezentativ de Coca-Cola”. Ei bine, judecătorii acestui lucru vor fi cei care consumă în mod regulat celebra băutură răcoritoare.

”Noua rețetă, care optimizează aromele existente ale Coca-Cola Zero, va intra pe rafturi luna aceasta în Statele Unite, cu distribuție completă la nivel național în SUA și Canada începând din august, cu distribuție completă în septembrie. Toate ingredientele listate și informațiile nutriționale rămân aceleași”, spun cei de la Coca-Cola.

Se modifică rețeta pentru Coca-Cola Zero
Compania americană a anunțat că se modifică rețeta pentru Coca-Cola Zero

Ce părere au fanii Coca-Cola despre decizia companiei de a modifica rețeta

Potrivit sursei citate, pe rețelele de socializare această modificare a fost întâmpinată cu îngrijorare. Ba chiar mai mult de atât, unii dintre fanii Coca-Cola au promis că vor trece la alte băuturi răcoritoare. Pe de altă parte, alții și-au amintit de dezastrul de marketing din 1985, când Coca-Cola a prezentat ”New Coke”, o versiune mai dulce a băuturii răcoritoare clasice, care a fost respinsă de foarte mulți americani. La acea vreme, compania primea zilnic aproximativ 1.500 de apeluri telefonice în care clienții își exprimau nemulțumirile.

Potrivit brand managerului Coca-Cola, Natalia Suarez, această schimbare vine din dorința companiei de crește în continuare, iar pentru acest lucru ”trebuie să ne provocăm în continuare să inovăm și să diferențiem așa cum au făcut alte mărci iconice”, spune Suarez. De asemenea, ea susține că viziunea consumatorilor se schimbă mereu, astfel Coca-Cola trebuie să evolueze mereu pentru a rămâne în față.

Coca-Cola Zero și-a mai schimbat o dată aroma în 2017

Varianta dietetică, Coca-Cola Zero, pe care compania de băuturi răcoritoare a lansat-o în 2005, și-a mai schimbat aroma și în anul 2017, atunci când compania a spus că produsul a fost ”reformulat” în așa fel încât să aibă un gust mai bun decât varianta clasică.

Ei bine, potrivit celor de la Coca-Cola, noua modificare ”optimizează aromele și ingredientele existente din Coca-Cola Zero”. Cu toate că compania nu a spus cum va arăta acest proces, a promis pe rețelele de socializare că nu va schimba ingredientele, care includ apa carbogazoasă, acidul fosforic, aspartam, cofeina și benzoatul de potasiu, dar nici culoarea caramel a băuturii, potrivit sursei citate.