Home » Știri » România ca destinație turistică, promovată pe Travel Channel şi History Channel

România ca destinație turistică, promovată pe Travel Channel şi History Channel

Octavian Palade / 09.11.2016, 15:47
România ca destinație turistică, promovată pe Travel Channel şi History Channel

Autoritatea pentru Turism anunță că negociază promovarea României ca destinație turistică pe posturile TV Travel Channel şi History Channel.

Promovarea României ca destinaţie turistică  “în toate anotimpurile” este în prezent preocuparea Autorității Naţionale pentru Turism (ANT), care a anunţat miercuri că a început negocierile cu postul TV britanic Travel Channel şi se află în discuţii cu History Channel, pentru realizarea unei serii de emisiuni, relatează news.ro.

ANT nu menționează la ce sumă se ridică această ivestiţie, însă bugetul aprobat de Executiv pentru promovarea României ca destinație turistică nu depăşeşte 2 milioane de euro în acest an.

Principalele obiective turistice ale României au mai fost promovate şi în trecut pe canalul Travel Channel, în cadrul miniseriei „Wild Carpathia”.

În 2015, postul de televiziune a difuzat un nou serial, intitulat „Aventuri cu mâncare şi vin, în România”, în care Maramureşul, Transilvania, Delta Dunării şi Bucureştiul au fost promovate prin intermediul gastronomiei româneşti.

“ANT este în discuţii cu postul de televiziune History Channel pentru realizarea unei serii de emisiuni cu titlul #romania100, prezentate de Răzvan Marc, şeful Biroului de promovare turistică de la Londra şi cunoscut realizator de emisiuni turistice din România”, se precizează într-un comunicat transmis de ANT.

Filmările la seria #romania100 vor avea loc anul viitor şi pregătesc anul 2018, pentru “aniversarea centenarului”, mai arată ANT.

“#romania100 va prezenta povestea turbulentă a României, de la regat la dictatura comunistă şi până la democraţie, văzută din prisma câtorva dintre cei mai importanti ambasadori ai turismului romanesc, dar va pune accent pe România de azi, o ţară ca o experienţă de viaţă care merita traită”, a menționat preşedintele ANT, Anca Pavel-Nedea.

În cadrul Târgului Internaţional de Turism, care are loc zilele acestea la Londra, ANT a început negocierile pentru promovarea României ca destinaţie turistică în toate anotimpurile pe Travel Channel.

“Un alt format de promovare va prezenta ţara noastră drept un loc sigur de relaxare, ofertant, atât ca destinaţie de city-break, cât şi ca locul ideal pentru o casă de vacanţă, în cadrul unor emisiuni ale postului Fine Living Network”, transmite ANT.

În același context, preşedintele ANT va acorda miercuri un interviu postului de televiziune Euronews.