Home » Când, unde, cum » Orașul din România care a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”. A învins Parisul

Orașul din România care a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”. A învins Parisul

Manolică Anca / 24.06.2021, 12:48
Orașul din România care a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”. A învins Parisul

România se poate lăuda de astăzi cu un oraș ce a primit titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”. Mai mult, acesta s-a luptat în finală cu Parisul, reușind să devanseze capitala franceză. Ce mesaj a transmis primarul.

Orașul din România care a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”

Municipiul Buzău a câştigat, miercuri, 23 iunie 2021, titlul de „Cel mai bun brand de oraş din Europa”, devansând capitala pariziană în finală. Brandul de oraş al municipiului Buzău a a obținut medalia de aur în finala Galei „Transform Awards” desfăşurată, miercuri seară, la Londra.

Municipiul Buzău a participat în această competiţie europeană cu logo-ul „Buzău Oraş deschis”, logo realizat de către Adrian Mironescu, în anul 2018. Acesta şi-a înscris creaţia și a câştigat aurul în faţa capitalei pariziene.

Deşi ar vrut să fie prezent la ceremonia de la Londra, din cauza restricţiilor impuse de pandemia de coronavirus, primarul municipiului Buzău, Constantin Toma, nu a putut face deplasarea. A putut fi urmărită, însă, într-o transmisiune live pe rețeaua de socializare Facebook, alături de creatorul logo-lui Adrian Mironescu şi de câţiva angajaţi ai Primăriei în sala de şedinţe a Consiliului Local Municipal Buzău.

Orașul Buzău a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa
Orașul Buzău a câștigat titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”

Ce mesaj a transmis primarul orașului

Primarul a ținut să transmită un mesaj public de mulțumire lui Adrian Mironescu, creatorul brandului „Buzău Oraş deschis”, artistul ieșean care a câştigat concursul lansat de municipalitate în urma căruia a obţinut 12.000 lei. De asemenea, a ținut să subinieze că acest premiu „lansează Buzăul pe mapamond”.

„Este un moment extraordinar, care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond. Este cea mai importantă publicaţie din domeniu care ţine această competiţie peste tot în lume, la New York, Londra, Dubai şi Shanghai (…) Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării.

Ne-am angajat pe un drum, să ducem Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se îndeplinesc, iar ceea ce s-a întâmplat în această seară este un moment extraordinar, care ne-a aşezat acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi atât din România cât şi din străinătate. Vă mulţumesc pentru încredere! Este un rezultat extraordinar, sunt emoţionat, dar mă determină şi mai mult să merg pe acest drum”, a transmis primarul Constantin Toma la finalul celemoniei de decernare a premiilor.

Gala „Transform Awards” 2021 a fost organizată de publicaţia „Transform Magazine”, iar brandul minicipiului Buzău a fost nominalizat în finală, alături de capitala Franţei, Paris. Acesta a depășit rebrandingul dezvoltat pentru municipalitatea Paris, care a fost recompensat cu „silver”. Fiecare categorie a fost examinată de un grup de judecători experți, care i-au ales cu mare atenție pe cei care au stabilit „reperul în rebranding”.