Home » Film & Seriale » Imperiul Leilor – 7 lucruri pe care telespectatorii nu le știu despre emisiunea de la Pro TV. De unde provin de fapt banii pentru investiții

Imperiul Leilor – 7 lucruri pe care telespectatorii nu le știu despre emisiunea de la Pro TV. De unde provin de fapt banii pentru investiții

Voicu Costin / 16.02.2022, 08:00
Imperiul Leilor – 7 lucruri pe care telespectatorii nu le știu despre emisiunea de la Pro TV. De unde provin de fapt banii pentru investiții

Imperiul Leilor, emisiunea de la Pro TV, reușește să ofere oportunități financiare importante celor care ajung să își prezinte afacerea și să-i convingă pe investitori că merită atenția și implicarea lor. Viața antreprenorilor care au participat în cadrul emisiunii s-a schimbat radical, iar milioane români au reușit să descopere secrete despre lumea businessului. Care sunt lucrurile mai puțin știute despre acest show?

„Imperiul leilor”, la PRO TV

Unii dintre cei mai de succes lideri de business din România le oferă șansa antreprenorilor să-și suțină afacerea la „Imperiul leilor”, emisiune difuzată de Pro TV. Ei vor să susțină idei și businessuri care au nevoie de finanțare, proiecte de succes care se dovedesc profitabile.

În sezonul 3 al emisiunii, o schimbare față de sezoanele precedente s-a făcut în rândul juraților. Pe lângă vechii lei, Dan Șucu, Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu, Dr. Wargha Enayati și Sebastian Dobrincu li se vor alătură pentru prima dată în acest show. Cei cinci vor încerca să descopere cele mai profitabile idei de business și să le ofere sprijinul său.

Detalii despre producția acestui format de televiziune sunt mai puțin știute de publicul larg. Vă dezvăluim o parte dintre ele.

7 lucruri pe care telespectatorii ar trebui să le ştie despre Imperiul leilor

  1. În primele două sezoane, în timpul emisiunii, leii au bătut palma pentru investiții de peste 15 milioane de euro în afacerile pe care le-au găsit inovatoare și care pot aduce un beneficiu comunităților nevoiașe sau chiar și juriului.
  2. Echipa de producție pregătește emisiunea cu mult timp înainte. Din momentul în care se stabilesc primele detalii legate de sezon și până la difuzarea primului episoad, trece o jumătate de an. Pentru sezonul 3 s-au filmat peste 680 de ore de material video.
  3. Mii de concurenți s-au înscris în acest an la cel de-al treilea sezon al emisiunii, Imperiul Leilor. 600 dintre aceștia au trecut de prima etapă de casting, iar 120 au avut șansa să prezinte ideea lor de business în fața investitorilor.
  4. Pentru a-și prezența ideea în fața leilor, concurenții au la dispoziție aproximativ o oră. Ei trebuie să ii  convingă pe jurați, că ideea lor este valoroasă și merită finanțată, chiar dacă sumele de bani obținute nu sunt mereu cele dorite de concurenți.
  5. Decizia de investiție este luată după ce concurenții și-au prezentat propunerea de afacere. Fiecare leu își exprimă dorința de a investi sau de a se retrage. Și suma de bani pe care aceștia o oferă este aflată tot în acel moment, până când antreprenorii părăsesc platoul de filmare.
  6. Leii află informații despre un concurent, business-ul lui sau produsul pe care urmează să-l prezinte, cu doar un minut înainte ca acesta să pășească pe platoul de filmare. În situația în care unul dintre lei îl cunoaște pe concurentul intrat în platou, leul este obligat să se retragă din negociere. Acest lucru s-a întâmplat anterior în câteva episoade ale show-lui.
  7. Intenția de a investi sau nu într-un business, dar și resursele sunt exclusiv ale leilor. Acest lucru este specificat și la începutul fiecărui episod al emisiunii. PRO TV oferă doar șansa și prilejul ca întâlnirea dintre cei mai influenți oameni din România să investească în idei noi și inovatoare.