Home » Tehnologie & Știinta » Instagram pregătește noi funcții. Cum se pot câștiga mai mulți bani pe Instagram

Instagram pregătește noi funcții. Cum se pot câștiga mai mulți bani pe Instagram

Manolică Anca / 28.04.2021, 16:18
Instagram pregătește noi funcții. Cum se pot câștiga mai mulți bani pe Instagram

Vești bune pentru creatorii de conținut din mediul online. Instagram pregătește noi funcții prin intermediul cărora  creatorii de conţinut vor putea ajunge să câștige mai mulți bani, pe cont propriu sau promovând serviciile şi produsele altor branduri. Iată cum îți poți crește și tu venitul.

Instagram pregătește noi funcții

Instagram este un serviciu online de video-sharing, photo-sharing și rețea socială care oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a încărca poze și video-uri, să le aplice filtre digitale pe care pot să le distribuie mai apoi pe o varietate de rețele sociale, cum ar fi Facebook, Twitter, Tumblr și Flickr.

Bazele acestei rețele sociale au fost puse de către Kevin Systrom și Mike Krieger, fiind lansată în octombrie 2010. A câștigat foarte rapid popularitatea dorită, în aprilie 2012 atingând cifra de 100 de milioane de utilizatori înregistrați. Serviciul a fost achiziționat de Facebook în aprilie 2012, un an mai târziu, Instagram crescând cu 23%, în timp ce Facebook, compania-mamă, cu doar 3%.

Mark Zuckerberg co-fondatorul și președintele rețelei Facebook a transmis că dorește să le ofere creatorilor de conținut mai multe modalități prin care să câștige bani pe Instagram, pe cont propriu sau promovând serviciile şi produsele firmelor. Astfel, acesta a anunţat o serie de trei noi funcţii la care Instagram lucrează și care urmează a fi lansate în viitor pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat.

Instagram a anunțat că vine cu noi funcții pentru creatorii de conținut
Instagram a anunțat că vine cu noi funcții pentru creatorii de conținut

Cum vei putea câștiga mai mulți bani pe Instagram

1. Prima pe listă se înscrie o aşa-zisă piaţă organizată de Instagram, care va da posibilitatea creatorilor și brandurilor să se întâlnească pentru distribuirea de conținut sponsorizat. Astfel, brandurile vor găsi şi vor putea alege persoanele potrivite pentru share-uirea şi promovarea mesajelor de marketing sau a produselor vândute. Deși acest lucru era deja practicat de cele două părți, acum, legătura dintre creatorii de conținut și branduri va putea fi în acest caz intermediată şi controlată de Instagram.

Funcţionalitate şi momentul în a fost făcut anunțul în ceea ce provește această funcție pare să indice faptul că Facebook o vede ca pe o contramăsură la schimbările aduse de Apple, care vor îngreuna colectarea datelor şi targetarea posesorilor de iPhone şi iPad.

2. Instagram pregătește noi funcții. Creator shop

Aceasta este o altă noutate cu care va veni Instagram în viitorul apropiat. Această funcţie care le va permite creatorilor de conţinut să vândă produse direct din propria pagină de profil.

3. Affiliate marketplace

Este cel de-al treilea instrument anunțat de Mark Zuckerberg. Acesta este un instrument clasic de marketing afiliat, prin care creatorii vor putea câştiga un procent din produsele sau serviciile pe care le promovează.

Este important de menționat faptul că CEO Facebook, Mark Zuckerberg, nu a precizat, concret, începând de când vor fi implementate noile funcţii de monetizare ale rețelei Instagram.

Ce este Facebook Shops şi Instagram Shops

În anul 2020, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, funcții care le permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, cum ar fi Kim Kardashian, au deja astfel de magazine pe conturile lor de Instagram.

„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a declarat Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”